Navsteva jen jednou dle IP

Chtěla bych dat na stránky slevový kupon. Ale nevím jak udělat aby se ukázal jen jednou. A pro stejnou ip už se tato stránka nenačetla. K tomu by bylo dobré aby se tam měnilo číslo kuponu.. Díky všem za rady.
Zajištění podle IP obávám se nebude stačit. Hodně lidí má dynamické IP, nebude pro ně problém získat slevových kupónů kolik si budou přát.,
Druhý problém je že dva naprosto na sobě nezávislí lidé mohou mít stejné IP, druhý z nich bude ošizen (šance že se to stane je ovšem mizivá).
2tom: neni miziva, treba internove kavarny, skoly, v zamestnani atd.

2Monika: jedine, co me napada, tak udelat nejaky system registraci, a slevovy kupon se nabidne az po prihlaseni.
Podle mě mizivá je. Šance že existují dvě osoby vzájemně se neznající a přitom mající stejnou IP samozřejmě mizivá není. Ovšem šance, že tito dva navštítí stejný web, navíc takhle malý (tedy nikoliv seznam.cz či google.com) a ještě navíc jim oběma půjde o slevový kupón, už podle mě mizivá je.
tj, sice tedy mozna miziva, ale je. Takze by se mel vymyslet nejaky lepsi zpusob, Ale jaky?
IMHO jedině přes tu registraci do systému.

ta šance mizivá nenji. jsou oblasti, kde jsou celý sídliště (stovky počítačů) pod jednou IP. university+intra+co k tomu patří často taky.
napadl me take jeden zpusob, nerozlisovat podle Ip ale pomoci linku.
Ve skutečnosti by to bylo tak, že daná osoba by dostala specificky link, ktery by mel pouze jednu aktivaci.
Napriklad jak je to na wz, kdyz ztratite heslo, dojde vam link s heslem jen pro jedno pouziti.
Tento link by se zakaznikovi zaslat na email a nikdo jiny by se k nemu nedostal.
Jirik: jo, ale to uz jsou ty registrace.
2 donny:
ne nejsou.

ALE 2 Jirik:
co tam chceš udělat pro každýho jiný (A ZARUČENĚ)? jediný co mě napadá tak algoritmus, ve kterym bys použil třeba výrobní číslo procesoru ale to dostaneš těžko... =| myšlenka dobrá, ale příjde mi to neproveditelný. musel bys mít něco co je na každym kompu jiný....
MF: ano jsou. kdyz chces znat neci mail, musis ho REGISTROVAT. Tudiz se jedna o registraci, neboli ulozeni jednoznacnych dat potrebnych k identifikaci uzivatele za ucelem jeho odliseni od ostatnich uzivatelu.
2 donny:
promin, mas pravdu. jen jsem nedůkladně četl.

jinak ten způsob je stejně naprd.
a co to dat napriklad do cookie a nastavit tam nejake rozumne expire?
a co kdyz ma nekdo cookies vypnuty? To si pak muze tech kuponku vzit kolik chce.
dělat věci přes cookies je nesmysl. jako původní myšlenka to bylo geniální, ale bohužel procenta počítačů s vypnutými cookies jsou natolik vysoká, že dělat podstatný věci přes cookies je holej nerozum...
ano to je pravda, ale ako by ste to chceli inac vyriesit? asi by bolo treba na to zvolit nejaky iny system, ako uz bolo pisane, ale to len pridava robotu. najlepsie by bolo po registracii ziskat kupon ale aj to nieje dokonale, ked ma clovek viacero uctov :) internet je predsa o aspon ciastocnej anonimite.. co vylucuje hociaky mozny postup zamedzit uzivatelovi zobrazovat to co chce ak ma taku moznost a vie ako na to.

keby az tak nezalezalo na tom ci jeden z niekolko desiatok ci stoviek uzivatelov bude mat viackrat zobrazeny kupon navrhujem skombinovat kontrolu IP s kontrolou cookie. kde by bolo prioritne cookie a keby ho uzivatel nemal zapnute, tak by sa pozrela IP z ktorej uzivatel ide.
alebo to nerobit vobec a nezobrazovat kupon ked chcete aby uzivatel nevlastnil viac cisiel kuponu :) imho v tom pripade nech radsej pride osobne ked chce zlavovy kupon s cislom a nech sa registruje na pas alebo obciansky preukaz priamo u predajcu :)