Změna emailu

Zadal jsem změnu emailové registrační adresy účtu. Porozuměl jsem, že do původní i nové schránky má přijít mail k potvrzení, ale ani do nové ani do původní schránky nic nepřišlo. Ce se tady má správně učinit, aby došlo k žádané změně, prosím?
Dobrý den,

evidujeme že e-maily byly odeslány. Zkontrolujte si prosím adresář Spam.
Spam jsme samozřejmě v obou schránkách zkontrolovali, ale ani v jedné ze schránek ani ve spamu nic nebylo. Omlouvám se, že jsem to neuvedl dříve. Měli byste další nápad, prosím?
Pokud Vám do schránky *@chello.cz e-mail nedorazil, budete muset kontaktovat svého poskytovatele e-mailových služeb. Server vrátil zprávu o úspěšném přijetí pro doručení (můžete zaslat svému poskytovateli e-mailových služeb):

"250 2.0.0 MXIN650 mail RIcneaUn5KI1qRIcneiAMl accepted for delivery; info=RIcneaUn5KI1qRIcneiAMl;RIcneaUn5KI1q;vie01a-pemc-pmxin-pe11;201712191512;46.234.104.21;"
Bylo by možno iniciovat přeposlání toho mailu ještě jednou. Mohlo se stát, že byl aktivní nějaký filtr, který zprávu nenávratně smazal.
Jak je to s doručením do j@e*l.cz, prosím Vás? Ani tam nic nepřišlo a tam filtry zapnuté nejsou.
Bylo by možno iniciovat přeposlání toho mailu ještě jednou, prosím Vás? Mohlo se stát, že byl aktivní nějaký filtr, který zprávu nenávratně smazal...
Jak je to s doručením do j@e*l.cz, prosím Vás? Ani tam nic nepřišlo a tam filtry zapnuté určitě nejsou.
Email v účte je možné zmeniť po prihlásení do administrácie hostingu v časti Nastavení - změna hesla a e-mailu. Ak Vám email nedorazil pre aktívny filter a podobne, je možné žiadosť na tomto samom mieste odoslať znovu. Po zadaní novej email adresy a jej uložení je odoslaný email s linkom na potvrdenie na pôvodný email. Na nový email nezasielame nič do doby kým nieje táto zmena potvrdená cez pôvodný email.
Přes opakované pokusy do schránky podle stávající nastavené adresy nic nepřichází. Ukazuje se, že schránka této adresy byla změněna na alias v jiné doméně, což asi bude příčinou nedoručování. Bylo by možné najít jiné řešení změny emailové adresy, které by bylo použitelné v případě, kdy původní schránka přestane existovat, prosím Vás?
Nakonec se nám přece jen podařilo u poskytovatele staré schránky najít cestu ke složce, kam padaly maily od webzdarma.cz, takže bylo možno potvrdit ze staré adresy souhlas se změnou. Nastal však další problém, že do nové schránky nedorazil očekávaný mail na potvrzení nové adresy. Co se stane se změnou adresy nyní, když nová adresa nebude takto potvrzena, prosím Vás?
Tak teď už ta adresa z nastavení úplně zmizela... Jak byste mi mohli pomoct, prosím Vás?
Email som upravil.