Mám jeden problém, přesměroval jsem si e-mail, který mám vytvořený na webzdarma, na jiný e-mail. Kdyz pošlu zprávu třeba z atlasu na test@webzdarma.cz, který má byt přesměrován na test@seznam.cz, tak e-mail vůbec nepřijde. (e-mail adresy berte jako příklad)
Pište prosím jen rady, návody, jak to vyřešit, nikoliv spamy. Věřím, že s tím nemám problém jenom já a toto téma určitě si přečtou další. Děkuji
Tvá víra naznačuje velmi pravděpodobnou možnost, že už někdo něco takového do fóra napsal a byl zavalen mnoha radami jak to vyřešit.
Dle mého skromného názoru přichází v úvahu dvě varianty:
a) přeposílání nefunguje (hláška o čekání 30 minut na projevení změny by mohla signalizovat i to, že požadavky zpracovává v 30 minutových intervalech nějaký proces, který na serveru, kde máš stránky momentálně neběží)
b) přeposílání funguje, ale server příjemce považuje přeposílací server od WZ za zdroj SPAMU a tak příchozí poštu ignoruje.
Návod jak to vyřešit:
a) kontaktovat adminy zůčastněných serveru a poptat se na skutečný stav a dohodnout s nimi nápravu
b) registrovat si e-mailovou schránku na nějakém jiném serveru, kde to funguje.
PS: Animované šipky na úvodní straně jsou sice hezké, ale je to porušení pravidel zobrazování reklamy na WZ a tak je i možné, že dříve než se dočkáš nápravy u mailu tak zaznamenáš jinou reakci WZ...
děkuji za odpovědi...
k té animované šipce, to je proti pravidlům? Přiznám se, že jsem pravidla podrobně nečetl a děkuji za upozornění.
<HTML>Animovaná šipka nevadí. Vstupní stránka jen kvůli reklamě vadí.</HTML>
Tak jsem vložit reklamu i stránku pojmenovanou home.html, nehrozí kvůli tomu smazání?
Teď už zbývá jediný krok: Přejmenovat home.html na index.html.
Uvědom si, že tzv. vstupní stránky jsou k ničemu a ve své podstatě pouze škodí.
Už jsem to napravil a chtěl bych Vám poděkovat za pomoct i upozornění.