help !!!

could anybody translate this into english please ???
(maybe in short own words?)

Vážený uživateli serveru WebZdarma.cz,
omlouváme se za současný neplánovaný výpadek serveru.

K této situaci došlo v neděli 24.11. půl hodiny po půlnoci, na kdy byla plánována obnova integrity souborového systému, která byla narušena v důsledku náhodných výpadků zdroje serveru v minulých týdnech. Jednalo se o standardní údržbu, kterou bylo, dříve nebo později, nezbytné
provést.

Bohužel byla nekonzistence dat natolik rozsáhlá, že jedinou další možností byla rekonstrukce celého systému souborů jako celku. Vzhledem k objemu a struktuře dat však tento proces trvá výrazně déle než jsme čekali. V současné době řeší optimalizace procesu obnovy přímo autoři použitého software. V tuto chvíli je velmi těžké odhadovat, jak rychle bude obnova postupovat. Předpokládáme, že k návratu do původního stavu dojde do konce tohoto týdne.

Stále je možnost, že se uložená data nepodaří zachránit, nicméně práce bude
pokračovat dokud bude realná naděje v úspěch. Do té doby máte na serveru dostupnou omezenou kapacitu (10MB) mimo dosud používaný systém souborů. Takto nahraná data po dokončení obnovy dat najdete ve svém prostoru na serveru v podadresaři "_nouzovy_stav_".

O dalším průběhu Vás budeme informovat na stránkách www.webzdarma.cz.

I přes tyto problémy doufáme, že nám nadále zachováte přízeň.

Team WebZdarma.cz

big thanks !!!!
OK. Help ! I need somebody,
help ! not just anybody...
help ! you know I need someone
Heeelp !
When I was younger so much years than today...
I never needed anybody´s help in any way..
But now these days are gone
I´m not self assured....
Help me if you can I´m feeling down...
ETC.
The server has now interrupted filesystem and Hans and Mira and their teams are repairing it,. They don't know, when it will be OK and if it will be OK....
thx root
Neni tenhle server jen pro cechy a slovaky?
A kdyz tak nemeli by cesi umet cesky? :))) nechci rejpat... jen me tak.
Dear user of the WebZdarma.cz server,
we apologize for the present non-scheduled unavailability of the server.

This situation originated on Sunday 24.11. 0:30 AM, at which time a scheduled file system integrity restoration was taking place. The integrity of the filesystem has been compromised as a result of randomly occuring power failures during the last few weeks. This was a standard maintenance measure, which would have to be done sooner or later.

Unfortunately, the non-consistency of the data was of such an extent, that a complete reconstruction of the filesystem was the only feasible option. Due to the volume and structure of data, this process is taking more time than we have expected. At this time, authors of the software being used are working to optimize the reconstruction process. Therefore it is difficult to estimate how quickly the reconstruction will be progressing. We expect the original state to be restored by the end of this week.

There is still a certain amount of probability that loss of data will occur, however, the efforts will be sustained as long as there is a chance of success. In the meantime, we provide you with a limited capacity (10MB) which is not dependent of the previous file system. After the reconstruction is complete, any data uploaded to this location will be transferred into a subdirectory named "_nouzovy_stav_" within your regular file space.

We will keep you informed of future developments at www.webzdarma.cz.

We hope that you will stay with us in spite of the present problems.

The WebZdarma.cz Team
the root: no tak to byl překlad! jestli to prej vůbec bude OK......chudák psi:-))
Pustte se nekdo do prekladu fora ne??? :)))
beautlucy Mno ono to OK asi bude, ale clovek nikdy nevi :-) Este mu napisu neco

Take it easy!